Cumu scrive carte d'auguri per u Festival di Primavera è e-mail di notificazione di vacanze?

Clienti chì anu interessatu à fà un ordine ma sò sempre esitanti (Stud bullone è nut)

Vogliu avè un bellu ghjornu.

L'annu novu cinese hè vicinu, avemu una festa da * à *.

U vostru ordine hè urgente?Quandu aspettate di riceve i beni?Siccomu a fabbrica hè chjusa durante e vacanze, vulemu aiutà à pianificà u tempu in anticipu se u vostru ordine hè urgente.

È aghju da infurmatu chì u prezzu di a materia prima hè in crescita ora, è ùn sò micca sicuru chì u prezzu serà dopu à e vacanze, perchè pudete pagà u depositu prima per chjude l'ordine?Cumpraremu materie prime à i prezzi attuali per ùn esse minacciati da l'aumentu di i prezzi di a materia prima.

Aspittemu di discutiri più cun voi è aspittendu a vostra risposta.

Clienti chì ùn sò micca sicuri di avè l'intenzione di ordine (Filettatu d'acciaio)

Saluti [nome],

Spergu chì tuttu va bè.

Venemu à a festa di l'annu novu cinese da [10 à 17 di ferraghju 2024].Duranti stu periodu, a fabbrica hè chjusa.

Sè vo avete qualchì arrangementu di ordine, s'ellu hè avà o dopu a festa, speremu chì pudete cumunicà cun noi u più prestu pussibule.Perchè l'ordini durante a festa seranu ammucchiati dopu à a festa, per liscia u vostru ordine, per piacè cuntattateci u più prestu pussibule per organizà.

Grazie.

Mandate e-mail di benedizzione à i clienti chì celebranu u Festival di Primavera (Ancora chimica Fastener)

Aduprate l'uppurtunità di u Festival di Primavera per mandà una benedizzione generosa è adatta di u Festival di Primavera.Allora, quandu hè u tempu adattatu per mandà à i clienti?Per quelli clienti chì seguitanu, hè generalmente megliu di mandà li 5-7 ghjorni prima di a festa.Pudete prima cunfirmà u prugressu di seguitu è ​​dopu discute l'arrangiamenti di u travagliu durante a festa;per quelli clienti chì ùn anu micca seguitu, pudete mandà 1 ghjornu in anticipu.- Ci vole solu 2 ghjorni per mandà, è furnimu un mudellu di email per tutti:

Caru *,

Bon annu!Sinceramente vi ringraziu per u vostru sustegnu tutti i tempi.Vi pregu pace, gioia è felicità per l'annu chì vene.Tutti i migliori auguri per voi è a vostra famiglia.

In i ghjorni à vene, avemu da cuntinuà à furnisce i migliori prudutti di qualità è un bonu serviziu.Credu chì averemu più chances di cooperazione in u futuru.

Vogliu avè un ghjornu maravigliu.Cordiali saluti

Informate i clienti chì ùn ponu micca mancà u Festival di Primavera chì sò in vacanze (Ancoraggi per muro a secco autoperforanti)

Ùn avete bisognu di troppu parolle educate.Bastamente, include trè aspetti: e date di iniziu è di fine di e vacanze, a data di iniziu, l'email o u numeru di telefunu per u cuntattu d'emergenza, è un mudellu decentu di e-mail di cummerciu esteru per l'avvisu di vacanze è benedizioni di u Festival di Primavera:

Avvisu di vacanze di l'annu novu cinese

Saluti [nome],

Per piacè nutate chì a nostra cumpagnia serà chjusa per a celebrazione di l'annu novu cinese da [data di iniziu] finu à [data di fine].L'affari normali riprenderanu u [data].

Per furnisce i nostri migliori servizii per voi, per piacè aiutatevi à pre-arrangendu e vostre richieste in anticipu.Sì avete qualchì emergenza durante e vacanze, sentite liberu di cuntattateci à [numeru di telefunu o indirizzu email].

À u principiu di l'annu 2024, vulemu sprime i nostri migliori auguri è ringraziamenti per u vostru grande sustegnu in l'annu passatu.

Inoltre, pudete ancu cunfigurà una risposta automatica di e-mail durante e vacanze per impedisce à i clienti di truvà voi è di vultà à altri venditori.Eccu un mudellu simplice è praticu di risposta automatica per email di vacanze:


Tempu di Postu: Feb-02-2024
  • Previous:
  • Next: