Tendenze di u mercatu di l'acciaio in 2024

"Ligà u passatu à u prossimu" u prezzu di u minerale di ferru resta u focu(Stud bullone è nut)

"À a 2024 China Steel Market Outlook è a Cunferenza Annuale "My Steel", hà dettu He Wenbo, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu è ​​Presidente Esecutivu di l'Associu di l'Industria di l'Acciaio è di a China.

In attesa di a direzzione di u mercatu di l'acciaio di a Cina in u 2024, Wang Jianhua, analista capu di Shanghai Ganglian Steel, predice chì l'industria siderurgica domestica hè più prubabile di aumentà l'offerta è a dumanda in 2024. Inoltre, affruntà a pressione purtata da un altu ferru. i prezzi di u minerale nantu à l'industria, i capi di parechje cumpagnie di l'azzaru anu dumandatu sforzi cumuni per riduce a produzzione per assicurà i livelli di prufittu di l'industria.

L'esportazioni di l'acciaio sò previste di calà annu à annu in 2024, è a dumanda di l'azzaru per a custruzione navale è altri scopi pò aumentà..

https://www.fixdex.com/wholesale-trubolt-concrete-anchors-with-galvanised-wedge-expansion-anchors-product/

L'esportazioni di l'acciaio ponu calà in 2024, ma cuntinuemu à esse ottimisti nantu à a dumanda di l'azzaru in industrii cum'è a custruzzione navale, strutture in acciaio è nova energia.(Fixation à tige filetée galvanisée)

Ellu Wenbo hà dettu chì u cunsumu tutale di l'azzaru hà righjuntu u so piccu, è una calata di u cunsumu tutale di l'azzaru hè una tendenza inevitabbile.Ancu s'è a dumanda di l'azzaru in l'immubiliare hè diminuita, a dumanda di l'azzaru in l'industrii cum'è l'automobile, a custruzzione navale è l'apparecchi domestici hà aumentatu, cumpensendu a mancanza di u voluminu tutale.

Ren Zhuqian, un ricercatore anzianu in a Shanghai Steel Federation, predice chì u cunsumu d'acciau di a Cina in 2024 fermarà u listessu chè in 2023 è ligeramente aumenterà (un aumentu annu di 0,2%).U cunsumu apparente di l'azzaru crudu in u 2024 hè previstu di 944,6 milioni di tunnellate.

https://www.fixdex.com/grade-4-8-galvanized-threaded-rod-product/

L'offerta è a dumanda di minerale di ferru pò esse facilitate in 2024(Bolt d'ancora chimica)

Cum'è una materia prima upstream per l'industria di l'acciaio, u minerale di ferru di u mo paese hè assai dipendente da l'impurtazioni.dapoi quist'annu.A tendenza di u prezzu di u minerale di ferru hè stata alta è volatile, è u so rendimentu di prezzu in 2024 cuntinueghja à diventà u focu di l'industria.

Ren Zhuqian crede chì l'approvvigionamentu di u minerale di ferru serà ligeramente persu.A produzzione glubale di minerale di ferru hè prevista per esse 2.532 miliardi di tunnellate in 2024, un aumentu annu di 62 milioni di tunnellate, di quale a Cina aumenterà da 15 milioni di tunnellate annu à annu.L'offerta globale supererà u cunsumu di 35,5 milioni di tunnellate.Cunsiderendu chì u minerale di ferru serà sminuitu significativamente in 2023, ci sarà una ligera accumulazione di minerale di ferru in 2024.

Huang Jianzhong, senior manager di u dipartimentu di pianificazione strategica di China Baowu Iron and Steel Group Co., Ltd., crede chì i prezzi di u minerale di ferru anu pocu à fà cù l'offerta è a dumanda è sò principarmenti affettati da fatturi cum'è a tecnulugia, a finanza è a supervisione. .

https://www.fixdex.com/galvanized-chemical-anchor-bolt-product/

L'insider di l'industria chjamanu l'industria di l'acciaio per riduce a produzzione (Canali di Strut in Acciaio Galvanizatu)

L'insider di l'industria chjamanu l'industria di l'acciaio per avè sempre bisognu di autodisciplina è riduce a produzzione in 2024.

"A crescita efficace hè un requisitu inevitabbile per u sviluppu di alta qualità".Ellu Wenbo crede chì l'industria di l'azzaru deve fucalizza nantu à u travagliu fundamentale di migliurà e capacità di basi industriali è i livelli di a catena industriale, aderiscenu à i dui temi principali di sviluppu di u sviluppu verde è a fabricazione intelligente, è fucalizza nantu à risolve u prublema di cuntrollu di espansione di capacità di produzzione.I trè grandi punti di dolore di l'industria, prumove a cuncentrazione industriale è assicurendu a sicurità di e risorse, cuntinueghjanu à prumove u prucessu d'internazionalizazione di l'industria siderurgica di China.

"L'imprese siderurgiche cinesi anu arricchitu e mine d'oltremare è suvvenzionatu l'utilizatori à l'oltremare, chì li hà fattu soffre."Wang Jianhua hà dettu chì in u 2023, u marghjenu di u prufittu di vendita di l'industria di l'acciaio (smelting and rolling processing) serà l'ultimu trà i grandi industrii industriali, è l'area di perdita di l'industria di l'azzaru serà ancu U prufittu per tonnellata d'azzaru hè insignificante. guasi à u peghju livellu in a storia, è u rapportu di u debitu cresce contru à a tendenza.Se i taglii di a produzzione di l'industria sò difficiuli di implementà, a situazione eccessiva in l'industria siderurgica pò intensificà in 2024.

https://www.fixdex.com/angle-bracket-adjustable-with-factory-manufacture-product/


Tempu di post: 24-Jan-2024
  • Previous:
  • Next: