A "tariffa di carbone" di l'UE hè ghjunta!À chì deve esse attenti à e cumpagnie di fastener?

(CBAM), cunnisciuta ancu cum'è Carbon Border Tax o Carbon Border Tax, hè un tributu prelevatu da l'UE nantu à l'emissioni di carbone di certi beni impurtati.Stu meccanismo esige chì i prudutti à altu carbonu impurtati o esportati da l'UE paghenu i tassi è i tariffi currispondenti o rimborsà e quote di emissioni di carbonu currispondenti.
L'industrii prelevati da a "tariffa di carbone" copre l'acciaio, cimentu, aluminiu, fertilizzanti, elettricità è idrogenu, principarmenti destinati à emissioni dirette in u prucessu di produzzione è emissioni indirette in e trè categurie maiò di cimentu, elettricità è fertilizzanti (vale à dì durante u prucessu di produzzione). Emissioni di carbonu da l'usu di l'electricità acquistata, vapore, calore o rinfrescante) è una piccula quantità di prudutti downstream.

Tariffa carbone, barra filettata 8.8, barra filettata m16 grado 8.8, barra filettata m10 grado 8.8, barra filettata m30 grado 8.8, barra filettata m20 grado 8.8, barra filettata m24 grado 8.8

Tariffa di carbone, barra filettata di qualità 8.8, barra filettata di gradu 8.8 m36

1. Chì ghjè u "Mecanismu di Regulamentu di a Frontiera di u Carbon di l'UE"? (Bulloni cunei per u béton)

U Mecanismu di Ajustamentu di a Frontiera di Carbone (CBAM) hè a legislazione di sustegnu di u Sistema di Cummerciu di Emissioni di l'UE (ETS).L'ETS impone à i pruduttori di l'UE di prudutti coperti per cumprà certificati di emissioni di carbonu da u guvernu basatu annantu à l'emissioni di carbonu prodotte durante u prucessu di produzzione.CBAM richiede à l'importatori di prudutti coperti per cumprà certificati di emissioni di carbonu da l'UE.In fattu, esige chì i fabbricanti non UE chì esportanu i prudutti coperti à l'UE per pagà i costi di emissioni di carbonu equivalenti à i fabricatori in l'UE.

2. Quandu u CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism) entrerà in vigore è serà implementatu ?(Asta filettata e borchie)

U CBAM hè entrata in vigore u 17 di maghju 2023 è serà implementatu da u 1 d'ottobre 2023 in cunfurmità cù l'articulu 36 di u CBAM.

L'implementazione di CBAM hè divisa in fasi di implementazione transitoria è formale.Sicondu i regulamenti CBAM, u periodu di transizione CBAM hè da u 1 d'ottobre di u 2023 à u 31 di dicembre di u 2025.

Duranti u periodu di transizione, l'obligazione principale di l'importatori sottu CBAM hè di presentà rapporti trimestrali à l'autorità CBAM.U cuntenutu di u rapportu include:

(1) A quantità di ogni pruduttu cupertu CBAM impurtatu in u trimestre;

(2) Emissioni di carbonu incarnatu calculate secondu a CBAM Annex 4;

(3) U prezzu di u carbone chì i prudutti coperti anu da pagà in u so paese d'origine.I rapporti devenu esse presentati micca più tardi un mese dopu à a fine di ogni trimestre.A mancata presentazione di i rapporti à u tempu hà da esse penali.

3. Chì industrii copre CBAM ? (Bolt chimicu)

Dopu à l'implementazione ufficiale di CBAM, s'applicà à l'azzaru, u cimentu, i fertilizzanti, l'aluminiu, l'electricità è l'idrogenu, è ancu à certi precursori (cum'è ferromanganese, ferrochrome, ferronickel, caolin è altri caolins, etc.) cum'è viti è bulloni in acciaio) ).L'Annex 1 di l'Attu CBAM elenca i nomi è i codici doganali di i prudutti coperti da CBAM.

4. Cumu uttene a qualificazione di candidatu autorizatu di CBAM? (Viti d'ancoraggio per muru secca)

L'autorità competente di u Statu Membru in u quale si trova u candidatu hè rispunsevule per cuncede u statutu di Notificatore Autorizatu CBAM.U statutu di un filer CBAM autorizatu hè ricunnisciutu in tutti i Stati membri di l'UE.Prima di appruvà l'applicazione di un notificatore, l'autorità competenti realizanu un prucessu di cunsultazione attraversu u registru CBAM, chì implica l'autorità competenti di altri paesi di l'UE è a Cummissione Europea.

5. Perchè avete bisognu di ottene a qualificazione di dichjarazione autorizata CBAM ?Drop In Anchor Per Concrete)

I fillers CBAM micca autorizati sò pruibiti di impurtà merchenzie coperti da CBAM.

Se una persona diversa da un dichjarante CBAM autorizatu importa merchenzie in l'UE in violazione di CBAM, deve esse pagata una multa.L'ammontu di a fine dipenderà da a durata, a gravità, l'ampiezza, l'intenzionalità è a ripetizione di a conducta, è ancu da a relazione trà a persona punita è l'autorità competente CBAM.gradu di cooperazione.Se u certificatu CBAM ùn hè micca trasmessu da a persona punita, a penalità serà 3-5 volte l'amenda citata in u paràgrafu 1 di l'annu di introduzione di a merce.

6. Cumu cumprà un certificatu CBAM? (Bulloni di ancoraggio di fundazione)

A Cummissione Europea deve stabilisce una piattaforma centrale cumuna trà a Cummissione Europea è i Stati Membri per a vendita di certificati CBAM.I Stati membri anu da vende certificati CBAM à i filers CBAM autorizati.

U prezzu di i certificati CBAM serà determinatu basatu annantu à u prezzu mediu di chjusu di e quote di u Scheme di Cummerciu di Emissioni di l'UE nantu à a piattaforma d'asta cumuna ogni settimana calendariu.Stu prezzu mediu deve esse publicatu da a Cummissione Europea nant'à u so situ web o per qualsiasi altru mezzu appropritatu u primu ghjornu di travagliu di a settimana di u calendariu dopu è si applica da u primu ghjornu di travagliu di a settimana di u calendariu dopu.

7. Cumu dà u certificatu CBAM? (Bracket in acciaio inox)

I filieri CBAM autorizati sò tenuti à rinunzià un certu numaru di certificati CBAM attraversu u Registru CBAM prima di u 31 di maghju di ogni annu.U numeru di certificati deve esse coherente cù a quantità di emissioni incarnate dichjarate in cunfurmità cù l'articulu 6, paragrafu 2 c) è verificate in cunfurmità cù l'articulu 8.

I filieri CBAM autorizati sò tenuti à rinunzià un certu numaru di certificati CBAM attraversu u Registru CBAM prima di u 31 di maghju di ogni annu.U numeru di certificati deve esse coherente cù a quantità di emissioni incarnate dichjarate in cunfurmità cù l'articulu 6, paragrafu 2 c) è verificate in cunfurmità cù l'articulu 8.

Se a Cummissione trova chì u numeru di certificati CBAM in u contu ùn risponde micca à i requisiti currispondenti, hà da avvisà l'autorità competente di u paese induve si trova u dichjarante autorizatu.L'autorità competente hà da notificà à u dichjarante autorizatu in un mese è assicura chì ci hè un numeru abbastanza di certificati CBAM in u so contu.certificatu CBAM.

8. Chì fà cù i certificati CBAM rimanenti dopu à esse rinunziati ? ()

I certificati CBAM rimanenti dopu chì un dichjarante CBAM autorizatu hà rinunziatu i certificati cum'è richiesti seranu riacquistati da u statu membru induve si trova u dichjarante.A Cummissione Europea deve cumprà certificati CBAM in nome di i rispettivi Stati Membri.

Tale quantità di ricuperazione serà limitata à 1/3 di u numeru tutale di Certificati CBAM acquistati da tali filler CBAM autorizati durante l'annu calendariu precedente.U prezzu di ricuperazione serà u prezzu à quale u certificatu hè statu acquistatu da u dichjarante autorizatu.

9. U certificatu CBAM hà un periodu di validità ?(Pin di hardware)

A Cummissione Europea annullarà à u 1 di lugliu di ogni annu ogni Certificatu CBAM acquistatu in l'annu chì precede l'annu calendariu precedente chì resta in un contu in u Registru CBAM.


Tempu di Postu: Dec-27-2023
  • Previous:
  • Next: