Vantaghji di u trattamentu termale di verghe filettate

Chì ghjèstud bolttrattamentu termale?

Barra filettata U trattamentu termale hè di cambià a struttura è a prestazione di uElementi di fissaggio per barre filettate calendula è rinfrescante.

stud filettatu, stud bolt, pienamente filettatu

Chì sò i vantaghji di Steel Threaded trattamentu termale?

Barra filettata FIXDEX in cimentu U trattamentu termale hè un prucessu impurtante utilizatu per migliurà a durezza è a resistenza à l'usuraBarra cumpletamente filettata.

Prima, pò aumentà a durezza di u 8.8 Threaded Bar, facendu più resistente à l'usura, ci allargendu a vita di serviziu di a barra filettata.In siconda, pò migliurà a forza di l'estensione di a barra filettata, chì li permette di sustene carichi è stressi più grande.Inoltre, u trattamentu termale pò ancu migliurà a qualità di a superficia è a precisione di a barra Threaded 8.8 è migliurà a so fluidità di u muvimentu è a precisione.

Barra filettata nera FIXDEX

A vite di piombu hè prima riscaldata à una certa temperatura, di solitu sopra à a so temperatura critica.A barra filettata galvanizzata B7 hè tandu rapidamente rinfriscata da un rinfrescante rapidu, cum'è l'acqua o l'oliu.Stu rinfrescante rapidu pò causà un cambiamentu di fasa in a struttura organizzativa di uTige filetée en acier à haute résistance, aumentendu cusì a so durezza è forza.

I benefici di i perni filettati in acciaio trattamentu termale sò evidenti.

Barre filettate, barra filettata, tutte le barre filettate, fabbrica di barre filettate

Perchè sceglite un produttore di barre filettate trattate termicamente FIXDEX?

Prima, a temperatura di u trattamentu termale è a freccia di rinfrescante deve esse strettamente cuntrullata per assicurà chì a prestazione di a vite di piombo risponde à l'aspettattivi.

Siconda, u trattamentu termale pruducerà certa deformazione è stress, cusì u trattamentu di annealing sussegwente hè necessariu per riduce u stress è restaurà a forma.Cuntrollandu i paràmetri di trattamentu termale è di trasfurmazioni sussegwente, hè pussibule di assicurà chì a vite di piombo risponde à i requisiti previsti è furnisce megliu suluzioni di cuntrollu di u muvimentu.


Tempu di post: 15-mar-2024
  • Previous:
  • Next: