Cunsiglii FIXDEX: Ùn prumettite micca i clienti in questa situazione perchè l'India cuntrolla strettamente i prudutti d'esportazione chinesi

E regule 2023 sò entrate in vigore

L'11 di ferraghju di u 2023, e regule 2023 di e Dogane di l'India (Assistenza à a Dichjarazione di u Valore di e Merchenzie Importate Identificate) sò entrate in vigore.Questa regula hè stata introdutta per a sottofatturazione, è esige più investigazione di e merchenzie impurtate chì u valore hè sottovalutatu.

A regula stabilisce un mecanismu per a pulizie di e merchenzie potenzialmente sottofatturate esigendu chì l'impurtatori furniscenu una prova di dettagli specifichi è chì e so dogane valutà u valore esattu.

U prucessu specificu hè u seguente:

Prima di tuttu, se un fabricatore domesticu in l'India sente chì u prezzu di u so pruduttu hè affettatu da i prezzi d'impurtazioni sottovalutati, pò mandà una dumanda scritta (in fatti, qualcunu pò sottumette), è dopu un cumitatu speciale farà più investigazione.

Puderanu riviseghjà l'infurmazioni da ogni fonte, cumprese dati di prezzi internaziunali, cunsultazioni di stakeholder o divulgazioni è rapporti, documenti di ricerca, è intelligenza open source per paese d'origine, è ancu guardà i costi di fabricazione è assemblea.

Infine, emettenu un rapportu indicà se u valore di u pruduttu hè sottovalutatu, è facenu cunsiglii detallati à a Dogana indiana.

U Cunsigliu Centrale di Tasse Indirette è Dogane (CBIC) di l'India emetterà una lista di "beni identificati" chì u so veru valore serà sottumessu à un scrutiniu più grande.

L'impurtatori anu da furnisce infurmazioni supplementari in u Sistema Automatizatu Doganale quandu sottumettenu i bollettini di ingressu per "Mercanzia Identificata", è se si trovanu violazioni, ulteriori procedimenti seranu iniziati sottu e Regoli di Valutazione Doganale 2007.

L'India cuntrolla strettamente i prudutti d'esportazione chinesi, ùn prumette micca i clienti in questa situazione

L'imprese chì esportanu in l'India devenu attentu à ùn fattura micca menu!

Stu tipu di operazione ùn hè micca novu in India.Anu utilizatu mezi simili per ricuperà 6,53 billion rupees di tassi da Xiaomi à u principiu di u 2022. À quellu tempu, anu dichjaratu chì, secondu un rapportu di intelligenza, Xiaomi India evaded tariffi sottuvalutendu u valore.

A risposta di Xiaomi à l'epica era chì a causa principale di u prublema fiscale era u disaccordu trà e diverse partiti nantu à a determinazione di u prezzu di e merchenzie impurtate.Sia chì e royalties, cumprese i diritti di licenza di patenti, devenu esse incluse in u prezzu di e merchenzie impurtate hè un prublema complicata in tutti i paesi.Problemi tecnichi.

A verità hè chì u sistema fiscale è ghjuridicu di l'India hè troppu cumplicatu, è a tassazione hè spessu interpretata diversamente in diversi lochi è dipartimenti differenti, è ùn ci hè micca armonizazione trà elli.In questu cuntestu, ùn hè micca difficiule per u dipartimentu di l'impositu per detectà certi "prublemi".

Si pò dì solu chì ùn ci hè nunda di male à vulè aghjunghje un crimine.

Attualmente, u guvernu indianu hà formulatu novi standard di valutazione di l'impurtazione è hà cuminciatu à cuntrollà strettamente i prezzi di l'impurtazione di i prudutti cinesi, in particulare i prudutti elettronichi, arnesi è metalli.

L'imprese chì esportanu in l'India devenu attentu, ùn sottumettenu micca fattura!


Tempu di post: Jul-20-2023
  • Previous:
  • Next: