Avemu participatu à a Big 5 Exhibition in Dubai, una cunclusione successu

1. PruduttuIn questa mostra, a nostra sucietà hà mostratu una varietà di prudutti, trà i quali, u pruduttu principale di a nostra cumpagnia hè l'ancora cunea, barre filettate, goccia in l'ancora, bullone di fundazione, vite autoperforante.

1

2. Guadagni da a mostraIn questa mostra, a nostra cumpagnia hà prumuvutu i nostri prudutti è cumunicatu cù i nostri pari per rinfurzà a cunniscenza mutuale, rinfurzà a fiducia mutuale è prumove a cooperazione.À u listessu tempu, chì i pari capiscenu a filusufia di sviluppu di a nostra cumpagnia è a tecnulugia di produzzione;4.Esperienza di mostra
In questa mostra, i prudutti mostrati da a nostra cumpagnia permettenu à i pari di cunnosceci è capiscenu.Ùn solu migliurà l'imaghjini di a marca, ma ancu rinfurzà a popularità di a cumpagnia, ponendu una bona fundazione per u sviluppu sussegwenti di a cumpagnia.

92(2$I~~[A)}45D7{Q`R$V1

À u listessu tempu, i scambii è a cuuperazione cù i pari sò stati ancu rinfurzati. I culleghi anu ricunnisciutu u prod di a nostra cumpagniaIn più, ci era un mercante di u Mediu Oriente in l'esposizione chì spressione u so desideriu di cumprà i nostri prudutti.

4. Rapportu di publicità Da u 5 à l'8 di dicembre di u 2022, a nostra cumpagnia hà participatu à a Dubai Fastener Exhibition.In l'esposizione, avemu mostratu i prudutti di a nostra cumpagnia è l'imaghjini di a marca, chì i nostri pari ci cunnosci, è prumove l'imaghjini di a marca di a nostra cumpagnia.


Tempu di Postu: Dec-13-2022
  • Previous:
  • Next: